Tuesday, May 08, 2007

Lovely e-mail from my mom!

Allerliefste babietje van Annekeen Jason,,,,en ook babietje van oma Fanny en
opa Herman en grandma Anita and grandpa Steven,

Amaai...wat heb jij al een lange belangrijke titel....maar wat belangrijker is je gaat de liefste en de beste de knapste ..slimste... en de zorgzaamste mama hebben..die je nu al heel graag ziet...dat weet ik...je mama is soms een beetje bang of het allemaal wel zal lukken..maar dat is normaal..dat heb ik ook meegemaakt dat gevoel ... maar ik als de mama van je mama WEET ik dat je mama een super goeie lieve mama gaat zijn...de allerbeste voor jou op de ganse wereld ...je mama is zo bezorgd omdat ze zich goed voelt .hihi...gek he....nog geen al te grote buik heeft en ze bang is dat je niet genoeg plaats hebt ...ik weet dat jij het daarbinnen heel goed stelt...je mama doet ook zo haar best voor jou....ik als mama van je mama ben zo fier hoe goed dat je mama het stelt...hoe flink ze alles doet en dat alles zo goed verloopt..ik zou je mama wel wat dichter willen bij mij hebben dat ik jullie meer kon zien..maar ik ben blij dat ik binnenkort je kan zien..wel langs de buik..maar omas kunnen dat...door de buik kijken en zien hoe lief je bent ....en natuurlijk ga ik dan tegen jou vertellen...met je papa heb je ook geluk gehad...je hebt ook de liefste papa gekozen op de hele wereld...ik ben fier dat je al zo goed kan kiezen!!!!!!!!!.
Je kent al heel wat plaatskes op de wereld...je mama en papa nemen je overal mee naartoe...wat heb jij geluk he...nu ben je in Portugal...en binnen enkele weekjes voor de tweede keer naar Brazilie al! Daar zal ik van genieten als je mama met jou hier is...we zien er naar uit om jullie tweetjes te verwennen...
Je mama zegt dat ik moet engels praten tegen jou maar dat ga ik met jou eens beter afspreken...!
Allerliefste babietje...stel je mama maar gerust dat alles perfect inorde is en zeg dat ze maar geniet van de goeie zwangerschap...want een keer dat je geboren bent dan begint het FEEST!!!!!!!!!!en bij dat grote feest wil ik bij zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs en vele buikzoentjes die met de nodige trillingen op jouw lief neusje terecht komen..op je lekkere wangetjes..je voorhoofdje..je mollige handjes....
tot heel vlug

Oma Fanny

No comments: