Monday, February 05, 2007

My mom's letter!

The letter below is from my mom! It brought tears to my eyes!
Mom, THANK YOU! I can't wait to read (and translate) this to our child!
And also to Jason, since his flemish is limited to:
-duteke doen
-waar is het hondje
- twee pintjes astublieft

Liefste Anne-Jason babietje, kleine lieve WISDOM...


Nog zo klein en al zo geliefd....en dat is een liefdesgevoel dat altijd maar gaat groeien...en...dat weet je oma fanny want zo is het gegaan bij jouw mama Annelies..en mij...... ik was zo blij toen ik het doosje open deed waar de sokjes inzaten..met de boodschap...dat je aan het groeien bent in de buik van je mama....ik was ook blij toen ik uitvond dat ik zwanger was van
je mama... we gingen de test(bloedtest, toen bestonden die zelftestaparaatjes nog niet in Brazilie) ophalen juist voor we vertrokken op onze eerste vakantietrip in Brazilie met onze oude fusca (kusttrip Sap Paolo -Rio de Janeiro)........je opa Herman was blij en ik ook.. dus we vertrokken heel relaxed op verlof met het grote nieuws..we maakten plannen over jou..ik
vertelde tegen je tante karo dat ze een broertje of zusje ging krijgen om met haar te spelen pas nadat we van verlof terug kwamen heb ik een briefje gestuurd naar onze ouders (en dat duurde dan 10dagen en nog eens 10 dagen voor ik een antwoord had..niet te vergelijken met de communicatie middelen van nu en waarschijnlijk nog minder te vergelijken met de tijden als je ´groot´bent en je dit zelf zal lezenhihi)Het eerste wat ik fantaseerde over je mama was...hoe zal mijn babietje eruit zien...is het een meisje...een jongen.....en dan volgde direct de gedachte...wat telt is dat mijn babietje gezond gaat zijn.....en ik ga alles doen om mijn babietje gelukkig te maken....en soms zal ik er in lukken en soms niet...maar ik keek uit om mijn babietje..je mama...te zien lachen...te.zien kruipen...zien stappen..ga horen praten..en nu weet ik al dat je mama dat ook aan het denken is...maar ik weet al...hoe blij het mij gemaakt heeft en ik weet hoe blij jij me zal maken....als ik jou ga zien...dat ik alles ga doen om je blij te maken...dat ik je alle liefde ga geven om je te laten opgroeien als een gelukkig kindje...en dat ik er altijd zal zijn om je te helpen...en als je verdrietig bent dan is je oma Fanny er zeker voor jou....om je te zeggen dat na regen altijd zonneschijn komt.(een gezegde van je opa herman die altijd telt)...altijd..... ik ben zo blij dat je mama al die goeie gevoelens ..die blije gevoelens gaat voelen als je aan het groeien bent in haar buik en nadien als je geboren bent...en de gevoelens die haar soms wat onzeker maken...onrustig maken die zijn ook normaal maar je mama is heel flink...heel flink...en ik ben zo blij dat ze jouw papa heeft gekozen want het is een heel lieve ook heel fllinke papa die alles gaat doen om jou gelukkig te maken..vanaf nu gaan we elke dag blijer zijn met je komst en als je er bent gaan we elke dag blijer zijn met wat je al kan en doet ..en zo gaat dat blij zijn elke dag groeien en dat graag zien elke dag groeien..en dat noemen we dan echte LIEFDE....en die echte liefde die maakt zo gelukkig...gelukkig . gelukkig ...gelukkig ..... .en dat gelukkig zijn..door die grote LIEFDE....dat maakt iemand heel sterk...zo sterk .als een grote sterke boom ..die alle stormen aan kan....die groeit...die altijd maar groter en sterker word....Kleine lieve wisdom....je oma Fanny...en natuurlijk ook je opa Herman....gaan er alles voor doen om je te helpen gelukkig te zijn.....en je mama kan op mij steunen


pregnancy calendar

No comments: